ما باید متحد باشیم

 

سلام 

من تازه شروع به فعالیت های این بلاگ کردم و از شما مردم همون طور که معلومه صلح آرامش و اتحاد رو توقع دارم و میخوام اگه بشه یک استارتی هم من در این جهت زده باشم این کارو میکنم چون میبینم خیلی از دوستان و خانواده ها و شخصیت ها به هم افتادن و کمکم دارن آماده میشن که با هم دشمن بشن یا شدن  

من و خودتو و خیلی از ایرانی های دیگه از این امر ناراحتیم و در مقابل ناراحتی  و از هم پاشیدگی ما خیلی از دولت های غربی رو شادمان و خوشهال کرده 

میخواستم اگه بشه از اینجا دست خیلی ها رو بشه و جلو ی این حرکت رو بگیریم البته با صحبت پرسش پاسخ های محترمانه و احترام به عقاید یکدیگر. 

حالا میخوام خودم شروع کنم بحث راه میندازم و شما هم نظر بدید و هم پرسش کنید. 

من به شخصه دلایل این اتفاق یعنی از هم پاشیدگی رو دستهای دولتهای غربی میدونم که کاملا مشخصه و با جنگ روانی که راه انداختن به این مسائل دامن زدند  

لطفا نظر بدهید و در ادامه این مبحث شرکت کنید که  در سایر روزها ادامه دارد با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد